känner mig så sjukt skör!

Vet inte vad de är just nu men jag känner mig så skör, svag och liten på jorden! Kanske är det pga den här berömda tjejvecka som jag har just nu. Eller så är det bara så de är just nu! Jag blir ledsen när folk inte behandlas rättvist och jag blir arg när jag längtar efter mina små.. Malva ringde förut, hon hade dansträning ikväll så när den var slut så skulle hon ringa för att säga att vi snart ses, men hon har glömt att jag är på jobbet! Tungt. Hade velat tagit en kvällsfika med henne och hört hur hennes dag har varit! Hur som helst så har vi iallafall massor att se framemot, en vecka i Danmark med familjen ska bli fantastiskt! Sen får vi se om de blir en tur till Island för mig och en vän. Hoppas!

Nej nu ska jag plugga lite innan ögonlocken ramlar ner! God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0