bryta ihop och komma igen

Bröt ihop idag, en kombination av trötthet, hemlängtan och stress var dom bidragande faktorerna! Men nu är man på topp igen! Mysigt att vara hemma i min borg! Just nu är Malva på dansträning och Modin ska sova om en timme.. Då ska jag plugga och sen sova i min säng! Imorgon hoppas jag att jag blir godkänd på min examination så jag får fira! Kanske en god middag och ett glas rödvin! Har inte druckit en droppe på en månad. Inget jag saknar så men nu börjar jag bli sugen på ett gott glas rött. Har ni något bra tips på något röd vin som ni tycker är en favorit? 

Jag gillar ju zinfandel druvan! :) 

Men annars tycker jag om är turning leaf, ruby zin men skulle vilja smaka barefoot.
 
Native är också gott för att vara så billigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0