Ljust

Det går i perioder det här med bloggen! Men så är det väl med allt egentligen! Vissa dagar är enklare än andra, men det är så jädra skönt att dagarna blir ljusare för då blir dom ju längre och man blir mycket piggare! 

Jag fattar inte den här hysterin kring adhd. Alla ska göra utredningar till höger och vänster. Det ska skrikas ut om man har diagnosen! Jag blir så jävla trött! Är det fränt att ha adhd tycker ni? Jag stämmer in på nästan alla adhd symtom som finns men jag behöver inte få det på papper utan jag är helt hundra på att de växer bort om man inte sätter sig i en offerroll. 

Dom flesta är sjuk eller har någon diagnos nu förtiden.
Jag har hypotyreos och sambon har diabetes men inte fan drar vi upp de så fort man blir på dåligt humör eller är trött.. Det är tydligen modernt att vara sjuk på något sätt! Vänta tills ni blir riktigt jävla sjuka då kanske ni inte hakar upp er på minsta lilla.. Det finns faktiskt dom som lever med en sjukdom som har dödligutgång. :(

Blir irriterad när jag tänker på de, så nu avrundar jag med lite bilder så man blir på bra humör!

Kan inte ladda upp bilder tydligen så vi skiter i det med.

Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0