Han gick ner på knä!

Måste ju ta vid där jag slutade i torsdags!!!

När vi kom ombord på båten så tog vi en rundtur då Fredrik aldrig hade varit på kryssning innan. Sen gick vi ner till hytten för att göra oss i ordning för middagen! Jag var lite tjejsur eftersom det var våran 1 årsdag och Fredrik hade inte sagt något om de överhuvudtaget. Jag va säker på att han hade glömt så jag tänkte att de va dags att ifrågasätta detta! Jag tog och frågade rakt ut om han inte hade något han ville säga till mig.. Men nej det hade han ju inte! Jaja tänkte jag, jag håller käften så kan jag berätta för honom i morgon vad han missade så han får ångest över att han har glömt våran dag. Jag gick in på toaletten för att göra det sista innan vi skulle gå och när jag kommer ut får jag en ask i min hand! Jag blir tårögd (känslig som jag är) så jag vänder mig om och öppnar, ser två ringar och då vänder jag mig om och då står Fredrik på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom! 


Jag svarade ja! 

Så nu är jag förlovad för första gången i mitt liv! 



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis!! Väntar på datum!?!?

2015-02-04 @ 11:29:45
Postat av: Pia

GRATTIS

2015-02-22 @ 20:49:21
Postat av: Sandra

Men ååå får tårar i ögonen! Va fint! Gift er nu! :) och ja jag är lite efter i bloggläsningen ;p

2015-10-17 @ 19:58:02
URL: http://sandraspartiska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0