ska jag eller ska jag inte?

Ibland kör det ihop sig med sjukdomar och grejer men annars rullar det på som vanligt.. Bara en massa jobb och min älskade Malva. Kärleken har jag lagt på hyllan ett tag! Finns inte tid för allt. Håller på att funderar på om jag ska köpa en bil eller inte.. Det är ju på gott och ont det där! Svåååårt.. Vill att den ska rulla utan problem men i den prisklass jag tänkte lägga mig i så kan man ju aldrig vara helt säker på vad man får! Orkar ju inte hålla på skruva och ha mig och bilen som vi har nu är ju livsfarlig om det kommer lite snö! =) Plus att det är ju inte min så det skulle kännas tryggare att ha en egen! Gud vilken beslutsångest jag har!

Vi får se helt enkelt! =) Kanske inte ska ha så bråttom. Bästa vore ju att hitta en kille med bil som dessutom kunde flytta in här ;) Har hört att det är inne nu med lammkött! haha

Kommentarer
Postat av: Kerstin

skaffa ett lammskött som inte hunnit skaffat kortet men fått en bil av farsan!! då får du köra den jämt!!

2012-10-18 @ 19:21:15
URL: http://seniorkerstin.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det får nog bli så ;-) eller en bil mekaniker!!!! Puss älskar dig

2012-10-18 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0